Ten Square Games przed sezonem świątecznym
Kolejny wpis o spółce w nowym wątku, aby był porządek po Chinach. Spółka jest przed ważnym raportem i wtedy ten wpis mocno zaktualizuję z jego omówieniem i nowymi parametrami. W nim będą widoczne efekty walki o lepszą monetyzację ze swoich gier. Co ważne tytuły są już po dużych aktualizacjach i rozpoczyna się końcówka roku, która jest korzystna dla tego typu gier mobilnych.
Raport za Q3 2025
Cały raport dostępny pod tym linkiem, a poniżej najważniejsze informację:
https://tensquaregames.com/pl/report/skonsolidowane-sprawozdanie-finansowe-q3-2025
Kondycja finansowa Grupy Kapitałowej Ten Square Games S.A. za okres dziewięciu miesięcy zakończony 30 września 2025 roku (9M 2025) charakteryzuje się wysoką generacją gotówki z działalności operacyjnej oraz wzrostem zysku netto, pomimo spadku całkowitego poziomu płatności w porównaniu do roku ubiegłego.
Poniżej przedstawiono szczegółowe dane dotyczące rentowności i przepływów pieniężnych Grupy.
Rentowność (Wskaźniki Wynikowe)
Grupa odnotowała wzrost zysku netto i zysku na działalności operacyjnej (EBIT), przy czym skorygowana EBITDA (kluczowy wskaźnik operacyjny dla Zarządu) była nieznacznie niższa.
| Wyszczególnienie (PLN) | 01.01.2025 – 30.09.2025 | 01.01.2024 – 30.09.2024 |
| Płatności | 256 850 282 | 298 197 183 |
| Przychody | 271 472 492 | 292 096 198 |
| Zysk (strata) na działalności operacyjnej (EBIT) | 75 957 931 | 57 993 752 |
| Zysk (strata) brutto | 72 356 101 | 57 874 882 |
| Zysk (strata) netto | 65 231 989 | 52 468 273 |
| EBITDA | 85 524 564 | 70 881 342 |
| EBITDA skorygowana | 79 634 624 | 81 348 446 |
Kluczowe obserwacje dotyczące rentowności:
1. Zysk netto: Grupa zamknęła 9 miesięcy 2025 roku z zyskiem netto równym 65,2 mln PLN, co stanowi wzrost w porównaniu do 52,5 mln PLN w analogicznym okresie 2024 roku. Wpływ na ten lepszy wynik miały w dużej mierze niegotówkowe księgowania odraczania przychodu, które w 2025 roku powiększyły wynik o 9,0 mln PLN (natomiast w 2024 roku pomniejszały go o 7,2 PLN).
2. Płatności i Przychody: Całkowity poziom płatności Grupy (który Zarząd monitoruje jako rzeczywiste wpływy generujące przepływy pieniężne) wyniósł 256,9 mln PLN i był niższy o 13,9% w stosunku do 9M 2024 roku. Spadek ten jest częściowo przypisywany niższym kursom walut (USD/PLN i EUR/PLN) w 2025 roku.
3. Skorygowana EBITDA: Skorygowana EBITDA, uznawana za kluczowy wskaźnik odzwierciedlający wyniki operacyjne, wyniosła 79,6 mln PLN. Spadek skorygowanej EBITDA w trzecim kwartale 2025 roku był związany z inwestycjami w marketing nowego tytułu (Trophy Hunter), które krótkoterminowo obniżają wynik, ale mają wygenerować wyższe płatności w przyszłości.
Przepływy Pieniężne
Grupa charakteryzuje się wysoką zdolnością generowania gotówki. Poziom przepływów operacyjnych wygenerowany w trakcie 9M 2025 (83,3 mln PLN) był niemal identyczny jak skorygowana EBITDA.
| Wyszczególnienie (PLN) | 01.01.2025 – 30.09.2025 | 01.01.2024 – 30.09.2024 |
| Przepływy pieniężne netto z działalności operacyjnej (A) | 83 337 214 | 87 333 935 |
| Przepływy pieniężne netto z działalności inwestycyjnej (B) | -18 209 068 | -15 309 476 |
| Przepływy pieniężne netto z działalności finansowej (C) | -102 352 101 | -116 073 507 |
| Przepływy pieniężne netto razem (D) | -37 223 955 | -44 049 048 |
Kluczowe obserwacje dotyczące przepływów pieniężnych:
1. Działalność operacyjna: Przepływy operacyjne w 9M 2025 wyniosły 83,3 mln PLN, co świadczy o zdolności Grupy do bieżącego finansowania działalności i planowania inwestycji.
2. Działalność inwestycyjna: Ujemne przepływy inwestycyjne (−18,2mlnPLN) są głównie efektem:
◦ Płatności tytułem Earn-Out dla byłych właścicieli Rortos w wysokości 14,7 mln PLN (wypłaconej w Q2 2025).
◦ Wpłaty kolejnej transzy środków do funduszu inwestycyjnego w kwocie 1,2 mln PLN w Q3 2025.
3. Działalność finansowa: Znacząco ujemny wynik przepływów finansowych (−102,4mlnPLN) wynika przede wszystkim z wypłaty dywidendy w wysokości 100 mln PLN pod koniec czerwca 2025 roku.
4. Środki pieniężne: W wyniku ujemnych przepływów netto (-37,2 mln PLN), środki pieniężne i ich ekwiwalenty na dzień 30.09.2025 r. spadły do 107 469 689 PLN z 143 774 851 PLN na początek okresu (31.12.2024). Niemniej jednak, Zarząd wskazał, że pozycja gotówkowa została już w znacznej mierze odbudowana, ponieważ Grupa na bieżąco generuje dodatnie przepływy pieniężne.
Płynność i Zobowiązania
Grupa (i Jednostka Dominująca) posiada wysoką płynność finansową, a wszystkie jej zobowiązania są regulowane terminowo. Grupa nie odnotowuje również istotnych problemów ze spływem należności.
• Kapitał własny uległ istotnemu spadkowi o 31,8 mln PLN w 9M 2025, co było związane głównie z wypłatą dywidendy, częściowo odbudowany wynikiem netto z tego okresu.
• Na dzień 30.09.2025 r. Grupa nie była stroną umów kredytowych ani pożyczkowych (z wyjątkiem transakcji wewnątrzgrupowych).
• Grupa wykazała istotny spadek zobowiązań z tytułu nabycia spółki Rortos (earn-out payments) do 18 559 996 PLN (całość zaklasyfikowana jako krótkoterminowe), ponieważ na dzień bilansowy pozostawała już tylko ostatnia płatność za 2025 rok.
Też ciekawy post na forum bankiera pod tytułem Wyniki Q3_merytorycznie i na chłodno napisany przez forumowicza Antoniego. Poniżej cała treść pierwszego posta:
Tytułem wstępu – przyznam, że jestem bardzo zaskoczony ilością wątków na temat wyników za Q3. Pojawiły sie one tak szybko, że nie mam wątpliwości, że ich autorzy nie przeczytali całego raportu, a jedynie zerknęli na kilka pozycji w tabelkach.
Ja przeczytałem cały raport i zajęło mi to ponad godzinę.
Co znalazłem w raporcie? W skrócie: znacznie skromniejszy spadek przychodów z FC i HC, niższy niż w poprzednich kwartałach i to pomimo dalszego spadku wydatków na marketing tych dwóch tytułów.
Przyzwoity wzrost przychodów z WoH, gdzie nastąpił równie znaczy wzrost nakładów na marketing. nakłady na marketing pozostają niższe niż przychody z tego tytułu. Oby te nakłady procentowały w kolejnym kwartale.
TH – w tym przypadku przychody wydają się eksplodować, co jednak nie dziwi, jeśli weźmie się pod uwagę wydatki na marketing tego tytułu – ponad 6 mln zł w Q3. Przychody w Q3 są o połowę mniejsze – 3,2 mln, a więc nie jestem pewien, czy tu aby na pewno można już odtrąbić sukces. Moim zdaniem na to trzeba jeszcze poczekać kilka kwartałów.
Odbiór raportu powinien być pozytywny Przede wszystkim lekko powyżej kosensusu, przychody całościowo wzrosły. Wynik netto też jest przyzwoity. Gotówki na koncie sporo. (a pamiętajcie, że od stycznia 2026 jest koniec earn-backu Rortosa). Więc jeśli zarząd znowu zdecyduje się uszczknąć coś z kapitału rezerwowego, można liczyć na dywidendę porównywalną z poprzednią.
I to wszystko przy spadku dolara przez cały 2025 rok. Wziąwszy pod uwagę spadek kursu dolara, można powiedzieć, że nie jest źle. Póki co już chyba nikt nie przewiduje dalszej deprecjacji dolara.
Raport pozwala więc na umiarkowany optymizm. Wydaje się, że wydatki marketingowe na FC i HC zostały zoptymalizowane, pozostaje wierzyć, że wydatki na WoH i TH przyniosą oczekiwany skutek. Jeśli wydatki na marketing TH nie będą drastycznie rosły, a nie wydaje mi się, żeby w kolejnym kwartale przekroczyły 8 mln, to gra nie powinna mieć problemu z osiągnięciem wyższych przychodów niż wydatki na marketing już w Q4 2025. Wielki sukces będzie można ogłosić jednak dopiero za kwartał lub dwa, jeśli przychody będą kilkukrotnie wyższe niż wydatki na marketing.
Konferencja Q3 2025
Konferencja poświęcona wynikom finansowym Grupy Tsquare Games (TSG) za Trzeci Kwartał 2025 roku dostarczyła wielu kluczowych wniosków na temat realizacji strategii, wyników finansowych oraz przyszłych planów rozwojowych.
Oto najważniejsze wnioski wynikające z przedstawionych materiałów:
1. Transformacja Produktowa i Strategia
Realizacja Planu Strategicznego: Trzeci kwartał charakteryzował się konsekwentną realizacją planu strategicznego, u którego podstaw leży transformacja produktowa. Na tę transformację składają się nowe gry (jak Trophy Hunter), skalowanie istniejących tytułów (Wings of Heroes) oraz intensywne prace nad flagowymi grami (Fishing Clash i Hunting Clash).
Wpływ Ekspertów Zewnętrznych: Wprowadzono do organizacji ekspertów z zewnątrz, aby pomóc przy nowych produktach, skalowaniu obecnych oraz poprawie wyników flagowych tytułów. Połączenie ich wiedzy z doświadczeniem TSG było największym wyzwaniem, ale widać już zauważalny postęp w zmianie stylu pracy i metodyki (codzienne iterowanie).
2. Wyniki Nowych i Skalowanych Tytułów
Trophy Hunter
• Sukces Premiery: Premiera Trophy Huntera była niezwykle udana i zaskoczyła wiele osób, dając spółce „wiatru w żagle”.
• Wysokie KPI: Wskaźniki marketingowe i produktowe (KPI) są bardzo dobre, a czasy zwrotu z inwestycji wyglądają obiecująco.
• Lepszy od Konkurencji: Trophy Hunterowi udało się pobić jedną z najlepszych gier huntingowych od MiniPa (jednego z największych konkurentów), osiągając dużo zauważalnie wyższe przychody (revenue) po zaledwie kilku miesiącach.
• Inwestycja Marketingowa: Spółka prowadzi intensywną, zdrowo wyglądającą kampanię marketingową. W Q3 wydatki na Trophy Huntera wyniosły 6 milionów złotych, a przychody, które zawsze budują się w czasie, były niższe. Spółka ma jednak niemal 15-letnie doświadczenie w wydawaniu pieniędzy na marketing i jest pewna zwrotu z inwestycji w kolejnych okresach.
• Retencja i Poprawa: Gra ma bardzo dobrą retencję powyżej siódmego dnia. Obecnie najważniejsze jest sukcesywne dodawanie nowego kontentu (lokacji i featerów), co każdorazowo skutkuje zauważalnym wzrostem przychodów.
Wings of Heroes
• Skalowanie i Rekordy: Spółka rozpoczęła skalowanie Wings of Heroes. W Q3 odnotowano rekordowe wydatki na marketing i rekordowe przychody (revenue). W październiku przychody przekroczyły 3 miliony złotych.
• Wyzwania Produktowe: Pomimo dobrych wyników, wyzwaniem jest końcowa faza gry (late game), gdzie brakuje systemów, które pozwoliłyby graczom grać dłużej i więcej. Zespół będzie się na tym skupiał w kolejnych miesiącach i latach.
3. Poprawa Flagowych Tytułów (Fishing Clash i Hunting Clash)
• Długowieczność Tytułów: Gry te są uznawane za produkty na lata, mające graczy, którzy zaczęli przygodę w pierwszych miesiącach ich życia i pozostają w nich do dziś.
• Transformacja Wewnętrzna: Tytuły te są w centrum zmiany produktowej, której celem jest poprawa starych systemów. Patrząc na segmentację (na przykładzie Hunting Clasha), jest tam spore pole manewru – Central Hub pokazał możliwość dodania kilkunastu do kilkudziesięciu procent.
• Pierwsze Efekty Zmian: Premiera nowej lokacji w Hunting Clash w listopadzie przyniosła rekordowe wyniki od ponad roku, pomimo drastycznie niższego wskaźnika DAU (dzienni aktywni użytkownicy). Widoczna jest poprawa retencji, w tym jednodniowej i trzydniowej.
• Cel Wzrostu: Głównym celem dla obu zespołów jest walka o wzrost przychodów w całym 2026 roku.
• Inspiracja Trophy Hunterem: Zespoły widzą, że początek gry (early funel) w Fishing Clash i Hunting Clash może być lepszy, a KPI Trophy Huntera potwierdzają, że retencje mogą być wyższe. Wdrożenie zmian opartych na doświadczeniach z Trophy Huntera ma sprawić, że więcej graczy przejdzie do faz mid- i late-game, co przełoży się na większe przychody.
4. Wyniki Finansowe za III Kwartał 2025
• Płatności: Płatności wyniosły 85 milionów złotych, co stanowi wzrost w porównaniu do poprzedniego kwartału, głównie dzięki wzrostom w Trophy Hunterze i Wings of Heroes.
• Wydatki Marketingowe: Nastąpiła istotna inwestycja w marketing. Wydatki sięgnęły poziomu 20 milionów złotych (wobec niecałych 13 mln w Q2), co było świadomą decyzją inwestycyjną, mającą przynieść korzyści w kolejnych okresach.
• EBITDA: Krótkoterminowo skorygowana EBITDA jest niższa z powodu tych wysokich inwestycji marketingowych w nowe tytuły.
• Wynik Netto i Gotówka: Wynik netto wyniósł niespełna 18 milionów złotych. Spółka jest rentowna, a jej biznes jest powtarzalny. Pozycja gotówkowa jest sukcesywnie budowana, a w Q3 wzrosła o niemal 25 milionów, osiągając 107,5 miliona złotych.
5. Plany na Przyszłość i Technologie
• Nowy Prototyp: W ślad za sukcesem Trophy Huntera powstał nowy prototyp, który ma bazować na podobnej mechanice i pojawi się na rynku na dniach lub w przyszłym tygodniu. Nowy tytuł wejdzie w nowy segment rynku, w którym konkurencja jest do pokonania, a potencjał organiczny duży.
• TSG Store: Obecnie około 20% płatności przechodzi przez własny sklep TSG. Wprowadzenie TSG Store do Trophy Huntera i Wings of Heroes jest rozważane na 2026 rok, ale nie jest priorytetem, ponieważ obecnie zespół skupia się na funkcjonalnościach zwiększających przychody, które są kluczowe dla tytułów rosnących.
• Sztuczna Inteligencja (AI): AI jest wykorzystywana do automatyzacji standardowych zadań, generowania grafik, upiększania grafik oraz tłumaczeń, co przynosi mierzalne oszczędności. Jednakże duże modele językowe (jak Chat GPT) nie są jeszcze skuteczne w wymyślaniu strategicznych zmian w grach opartych na analizie historycznej bazy graczy, ponieważ często generują nieprawidłowe lub nieprzydatne pomysły.
W skrócie, TSG przechodzi dużą zmianę. Choć inwestycje w Q3 obniżyły krótkoterminową rentowność, spółka jest w dużo bardziej komfortowej sytuacji niż w poprzednich latach dzięki gigantycznemu sukcesowi Trophy Huntera i skalowaniu Wings of Heroes, jednocześnie widząc pierwsze pozytywne efekty transformacji flagowych tytułów, co napawa optymizmem.
Można to ująć w analogii: Transformacja TSG przypomina przejście ze starej maszyny parowej na nowoczesny silnik hybrydowy. Wymaga to dużych początkowych inwestycji (wysokie wydatki marketingowe, nowi eksperci) i dużo czasu na przezbrojenie (zmiana metodyki pracy w Fishing/Hunting Clash), ale już pierwsze elementy nowego systemu (Trophy Hunter, Wings of Heroes) pokazują, że firma nabiera dużo większej prędkości i ma znacznie wyższe osiągi na nowo otwartych trasach (nowe gry), podczas gdy stare, solidne komponenty (flagowe tytuły) są mozolnie optymalizowane, by działały wydajniej.
Wykres
Zobaczcie, że opór został wybity po silnej formacji Filiżanki z Uszkiem, a obecne zejścia na symbolicznym wolumenie. Jak ktoś chcę kupować akcje to można próbować w tej zielonej strefie.

14.11.2025 (Akt. 1)
Na wstępie powyżej dodałem omówienie najważniejszych informacji z raportu i konferencji wynikowej za 3 kwartał. Niestety Squaber nadal nie zaktualizował nowych parametrów po raporcie, więc ich nie dodam.
Wracając do wykresu od razu widać profil wolumenu D. Jak w książce VOLUME PROFILE THE INSIDER GUIDE TO TRADING – autor Trader Dale piszę na stronie 56:
Profil D jest najpopularniejszym i najbardziej znanym typem profilu wolumenu. Jego kształt przypomina literę „D”.
Warunki rynkowe i geneza
Profil D powstaje, gdy rynek jest „zrównoważony”. Oznacza to, że kupujący i sprzedający znaleźli tymczasową równowagę, a żaden z nich nie jest bardziej agresywny od drugiego. W takim przypadku cena znajduje się w obrocie lub w bocznym kanale cenowym.
Profil w kształcie litery D jest zwykle oznaką akumulacji wolumenu przez instytucje, co równa się zajmowaniu przez nie dużych pozycji.
W profilu w kształcie litery D należy zwrócić uwagę na trzy ważne miejsca:
- High of the D – profil: Najwyższy poziom cenowy w ramach profilu.
- Niski profil D: Najniższy poziom cenowy w ramach profilu.
- Punkt Kontroli (POC): Jest to miejsce o największej objętości. Zwykle znajduje się on blisko środka profilu w kształcie litery D.
Zastosowanie operacyjne
- Miejsca z klastrami wolumenu wokół wysokiego i niskiego poziomu profilu D są silnymi strefami wsparcia/oporu (S/R).
- Zazwyczaj można zaobserwować agresję w okolicach szczytów i dołków tego profilu – agresywni sprzedający przy szczytach i agresywni kupujący przy dołkach.
- Traderzy lubią wchodzić w krótkie transakcje przy klastrach wolumenu w pobliżu wysokiego profilu D, a długie transakcje przy klastrach wolumenu w pobliżu niskiego profilu D.

Lokalne wejście w pozycje tuż pod równym 91,00 zł oparte na zebraniu płynności. Przy okazji byłaby w nim fala C korekty wzrostu do poziomu 94,2 zł. Generalnie ta spółka już by dawno była powyżej 100 zł, gdyby nie słaby Dolar Amerykański $.
Parametry
Wskaźniki ta spółka ma bardzo dobre. Teraz dojdzie bonus w postaci lepszych zysków ze sklepu Apple (dzięki Unii Europejskiej). Również kurs USD/PLN (https://stooq.pl/q/?s=usdpln) jest korzystniejszy dla spółki, gdyż ją trzeba traktować jako międzynarodową. Jest to zaleta ponieważ widzicie do jakiej sytuacji doprowadza Polskę nowy (stary) twór Koalicja Niemiecka.

Podsumowanie
Najnowszym elementem strategii Ten Square Games jest gra „Trophy Hunter”, która zadebiutowała w lipcu 2025 roku. Została ona bardzo pozytywnie przyjęta przez graczy, a jej wczesne wskaźniki pokazują duży potencjał. Wraz z rosnącym „Wings of Heroes”, ma ona stanowić o przyszłości firmy i zrekompensować spadki w starszych produkcjach. Działania te pokazują, że Ten Square Games aktywnie pracuje nad odświeżeniem swojej oferty i budową fundamentów pod przyszły wzrost, opierając go na nowych, obiecujących grach.
Tak jak na wstępie opisałem będę aktualizował mocno po raporcie. Spółka niskiego ryzyka, a z dużymi szansami. Po wstępnych wynikach o Auto Partner też zrobię nowy wpis. Muszę mieć jasność, czy to dograć na drugi Handel Poziomami już teraz, czy później 🙂 Jeśli macie pytania to piszcie.
Pozdrawiam











































































Trochę się rozpędzili z tą korektą na trakcji 🤔
Łapanie Trakcji za wcześnie jeszcze. Będzie się dało taniej złapać.
Po sesji zaktualizuje.
Czy to wybicie z 2,75 do 3.33 nie było czasem fałszywym wybiciem?
Potwierdzone wolumenem jest, więc mała szansa na fałszywkę. Na tym samym wybiciu ktoś nakupił przecież akcji za dobre 20 milionów złotych by się przebić. Ale uśredniał z 4 letniej akumulacji, więc nadal cenę ma niską.
Tak to teraz wygląda:
Masz coś ciekawego na oku z GPW?
Na Squaberze zauważyłem epicką pod kółka, a jak ktoś tak nie gra to dywidendę. Wskaźnikowo też tania jest.
Zobacz: Stalexport Autostrady (STX).
Chyba wpis zrobię na jej temat.
Też jeden raport widziałem jak kampanię się mocno zawiodły na Sztucznej Inteligencji. O tym pasuje felieton napisać.
Masz może coś z tego zestawu:
OND
BOS
ONO
ATT
DIA
EUR
WLT
?
Z tego zestawu grałem tylko ATT i EUR, ale nie mam już żadnych z tych akcji.
Wielton dobry, bo złamał trend spadkowy tylko pierwsza fala korekcyjna po tak długim trendzie spadkowym zejdzie nisko.
Ale jak gospodarka niemiecka będzie się polepszać w 2026 to w tym roku Wielton dałby dobrze zarobić.
Co do Grupy Azoty to dawniej mocno grałem. Nawet bardzo ładnie zarobiłem na tym, ale przestałem jak odcięli od Gazu Ziemnego z Rosji.
Od 60% do nawet 90% kosztów produkcji nawozów azotowych to koszt Gazu Ziemnego. Najczęściej to w przedziale 70%-75% jest.
Więc jak Grupa Azoty ma 4x droższy gaz od konkurencji to nie ma z nimi szans.
Jeszcze zabójcze ceny prądu w Polsce. W porównaniu do głównych konkurentów i tak korzystnie licząc:
Teraz się ratuje emisją akcji, a ktoś to za uszy trzyma by nie spadało za bardzo poniżej 19,00 zł.
U nas na grupie Giełdy Tradycyjnej założyciel Krzysztof patrzył na to i mu wyszło nawet po 11 zł kurs.
Niestety z takimi tendencjami to jest możliwe :/
Za duże ryzyko dla mnie brać spółkę w takiej sytuacji.
Tutaj film od olbrzymiego konkurenta z Norwegii jak się produkuje nawozy:
Bank Ochrony Środowiska już nie widzę pod co grać jak stopy procentowe spadają.
Reszty spółek nie kojarzę.
Ale to ONO ciekawe, bo widzę, że już pod wybicie dołka covidowego idzie.
Tam zysków nie ma żadnych, ale niskie zadłużenie. Muszą grubasy jakieś stać za spółką.
Chyba, że którąś z tych chcesz pod coś grać to napisz 😉
ONO to dawny Skotan, spółka Karkosika. Tam się różne ciekawe rzeczy działy jak na wszystkich jego spółkach. Teraz widzę, że zwiększył zaangażowanie w akcjonariacie i kto wie czy czegoś spektakularnego nie szykuje? 😎
Witaj, jaki zasięg na TSG przewidujesz?
Trakcja idzie pięknie…
Ten Square Games po wybiciu 100 zł ma olbrzymie zasięgi.
To podobnie wygląda do spółki CCC.
Co do Trakcji to za mało kupiłem. Chyba już na siłę dokupię na pierwszej lepszej byczej fladze. W końcu spółka jest po 4 letniej akumulacji to ogrom siły ma.
Jak nie masz nic akcji to nawet lekko spadnie i możesz sobie kupić.
Tylko dzieląc kapitał na 2 wejścia, bo już rynek wykupiony mocno.
Torpol też trzymasz?
Z kolejowych to tylko Trakcja i PKP Cargo.
Co masz na myśli pisząc, że to wygląda podobnie do spółki CCC?
Też TEN ma bardzo długą akumulację na dole jak CCC przed wystrzałem.
Zobacz to sobie na tygodniowym interwale.
Zejdzie jutro Trakcja do 3zł?
Jest Trakcja w korekcie, ale jutro jeszcze nie zejdzie.
Za małe szanse.
Jutro konferencja TEN za to będzie i aktualizacja wpisu 🙂
Do jakiego poziomu przewidujesz korektę na Trakcji?
Lokalnie sklastrowałem + profil wolumenu (pod zebranie płynności) i dobry obszar jest dokładnie między: 3,04 zł do 3,07 zł.
Ja zrobię aktualizację w tym tygodniu. Tylko w zależności od zachowania kursu jutro lub piątek.
Od 2 sesji ewidentnie przestali zbierać akcje. Chociaż nawet jak zbierali to łagodnie to robili jakby nie chcieli zbytnio uzyskać rozgłosu 😎
Cały czas myślę czy nie kupić CPS. Zygucha usunęli z zarządu ale czy to ma aż taki wpływ na zachowanie się kursu spółki?
Na Polsat szukają haków by pomógł rządowi w propagandzie. Teraz ten temat grzeją:
https://www.bankier.pl/wiadomosc/UOKiK-zarzuca-Polkomtelowi-stosowanie-niedozwolonych-postanowien-umownych-9034058.html
Polsat jest już tani, ale jak to puszczą w ruch to na pewno będzie sesja -8%. I z tym jest problem. Tylko po takim kursie jak teraz w kilka miesięcy trzymania na pewno zarobisz nawet jakby ta kara przeszła.
CPS podwójne dno będzie?
Widzisz Harmonika tuż nad 10,00 zł?
I falowo też by 5 fala była 😉
Cholera nie wiem, czemu to do spamu dało.
Przepraszam, że dopiero teraz daje odpowiedź.